Loading...

Najbolj prilagodljiv sistem za prevzemne in oddajne omarice za vaše poslovne potrebe

Uspešno, na prihodnost pripravljeno podjetje ali poslovna oz. stanovanjska zgradba mora podpirati dinamiko svojih zaposlenih, stanovalcev ali najemnikov, ter omogočati in olajšati različna sodelovanja in interakcije med njimi. Omogočite in izboljšajte jih z omaricami za dostavo in prevzem po meri, ki omogočajo dohodne, odhodne ali notranje dostave in prevzeme po meri, ki jih vaši zaposleni, kupci in drugi z veseljem uporabljali, kar bo izboljšalo uporabniško izkušnjo, delovno učinkovitost in vaše poslovanje.

Želite omogočiti enostavne dostave in prevzeme za zaposlene in/ali stranke?
Olajšati delovne procese in dvigniti učinkovitost v pisarni?
Izboljšati prodajne rezultate z dodatno 24/7 rešitvijo za kupce?

“Odkar smo dodali pametne omarice za dostavo paketov, se je učinkovitost naše poštne sobe eksponentno dvignila. Naše izkušnje zaposlenih pri prevzemanju njihove pošte – izjemna priročnost je spremenila igro.”

Upravnik pošte, vodilna svetovna finančna družba

“Z implementacijo Metra sistema za naše zunanje prevzemne omarice smo svojim strankam omogočili prevzem blaga 24 ur na dan, vse dni v tednu. Programska oprema Metra nam ponuja enostavno upravljanje in nadzor nad paketi in prevzemi v realnem času, enostavno obveščanje preko SMS-a pa našim uporabnikom še dodatno olajša komunikacijo z oddelkom priprave blaga. “

Blažič, Robni trakovi, d.o.o.

“Izbrali smo Metra Smart Locker sistem omaric zaradi njihove sposobnosti prilagajanja oblikovanja potrebam in zahtevam naših strank. Ta sposobnost nam zagotavlja, da kot podjetje izstopamo iz nabito polnega trga in našim strankam ponudimo vpliva na izgled in občutek omaric. Funkcionalnost in zasnova Metrinega sistema omaric je visoke ravni in se popolnoma prilega korporativnemu okolju. ”

Upravljavec območja, vodilni ponudnik komercialnih rešitev